tirsdag 9. juni 2009

Et eget innlegg til Linn-sykepleier

Linn har i en evighet mast på meg om at jeg må rydde scrappe plassen min, å begynne å scrappe. Har begynnt å rydde litt da...men har fortsatt 3 skuffer igjen å rydde da.
Sånn her så det ut før jeg ryddet.


Dette er etter at jeg ryddet. Tok jo nesten en og en halv time..men resultatet ble jo bra. Håper bare jeg får overskudd til å ta skuffene en eller annen dag i nær framtid.

Å Linn. Dette er til deg hvist du vil ha det..er mye som jeg har 2 og 3 dobbelt av etter som jeg tok ut det meste av scrappeutstyr av butikken før vi solgte den. Å mye er ting jeg har kjøpt og så glemmte at jeg hadde kjøpt. Så hvis du vil ha dette kommer det i posten til deg snart.

Ellers så går dag 2,5 av lavkarbo livet mitt greit..er merkelig og uvannt. Får fortsatt for lite vann i meg. Men håper det blir enklere etter hvert. Men er rart å ikke bare kan ta seg en brødskive når man er sulten, blir vel en vane det også.

4 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

JEG DÅNER!!!!
For det første, en pekefinger, du må legge inn store bilder. ;P
For det andre, s*tan for et rot. Rydder du aldri da jente. Hohohoho. Men du er nå i gang i allefall, ser jo ut som en scrappeplass igjen. Når kommer overskuddet tror du?? Jeg vil ha scrappekveld på nett!!!

Ang overskuddslaget ditt. SEND DET HIT PRONTO! Jeg vil ha. Eeeeelsker scrapp. Hva skal du ha for det??? :D Svart kvikt. :D

linn kr/sykepleier sa...

Angående den lavkarbokuren. Har tenkt på det samme. Er det sunt å drive på mens man ammer? Leste om sånn ketose, eller hva det het og det var visstnok ikke bra. Jeg vil bare ned i vekt.

Linda S sa...

Koselig å scrappe, men veit korleis det er når ting hoper seg opp og det blir lite med tid :) Lavkarbo har eg også gått på eit par gonger, og det fungerer veldig bra- så lenge man er flink og et det ein skal :)

linn kr/sykepleier sa...

Eg døøøøøøøyr!:D
http://sykepleierbloggen.blogspot.com/2009/06/det-er-julekveld-i-stua.html